AKTUALIZACJA z 4.06.2020 r. - od 8 czerwca zmniejszamy ograniczenia pracy Biura Obsługi Klientów - Dystrybucja. Więcej informacji tutaj.
AKTUALIZACJA Z DNIA 25.05 - do odwołania ograniczamy prace sieciowe w terenie a przed kontaktem bezpośrednim prosimy o informację na temat Państwa stanu zdrowia. Więcej informacji tutaj.

 /  Aktualności  /  Informacja o zmniejszeniu ograniczeń pracy Biura Obsługi Klientów - Dystrybucja

2020.06.04

Informacja o zmniejszeniu ograniczeń pracy Biura Obsługi Klientów - Dystrybucja

Szanowni Państwo,

zagrożenie związane z sytuacją epidemiologiczną w dalszym ciągu istnieje.

W związku z tym zachęcamy do korzystania z następujących form kontaktu:

  • drogą e-mailową - wiadomości prosimy wysyłać na adres: operator@innogy.com
  • telefonicznie -  całodobowa infolinia pod numerem 22 821 31 31
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej - korespondencję prosimy kierować na adres:
    03-867 Warszawa, ul. Nieświeska 52

Składanie wniosków o przyłączenie bez wychodzenia z domu
Uprzejmie przypominamy, że uruchomiliśmy nowy portal, który umożliwia Klientom składanie wniosków o przyłączenie do sieci, w tym mikroinstalacji oraz usuwania kolizji, wraz ze stosownymi załącznikami. Dokumenty można składać w formie elektronicznej, bez wychodzenia z domu, drukowania i ich podpisywania. Dodatkowo, po założeniu swego konta, mogą Państwo śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać kolejne pisma do sprawy oraz komunikować się z nami.

Portal dostępny jest pod adresem: https://przylacza.innogystoenoperator.pl/

Jeżeli to konieczne, umów wizytę w Biurze Obsługi Klientów - Dystrybucja
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, by nie dopuścić do gromadzenia się w jednym miejscu zbyt wielu osób, od 8 czerwca 2020 r. obsługujemy wyłącznie osoby, które wcześniej umówią wizytę przez stronę www: https://www.innogystoenoperator.pl/pl/strona/umawianie-wizyty lub telefonicznie pod numerem: 22 821 31 31. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 15.00.