Pogotowie energetyczne innogy Stoen Operator

Pogotowie energetyczne pomaga w sytuacji, gdy przerwa w dostawie energii spowodowana jest uszkodzeniem sieci poza instalacją wewnętrzną Klienta.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Obsługujemy następujące obszary:
Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz oraz teren niektórych gmin ościennych.

 

Jeśli nastąpi przerwa w dostawie energii elektrycznej prosimy o kontakt:

T +48 22 821 31 31

Zanim wezwiesz pogotowie energetyczne, sprawdź, gdzie nastąpiła awaria. Jak to zrobić?

  • podejdź do tablicy rozdzielczej i sprawdź, czy wszystkie bezpieczniki są włączone,
  • sprawdź zabezpieczenie przy liczniku,
  • zweryfikuj, czy u sąsiadów lub na klatce schodowej jest włączony dopływ energii,
  • w przypadku budynków wielorodzinnych można również sprawdzić, czy w sąsiednich blokach jest włączone światło.

Tego typu prosta diagnoza pozwoli uniknąć niezasadnego wezwania pogotowia energetycznego.

Jeśli zabezpieczenia są wyłączone lub u sąsiadów czy na klatce schodowej jest włączone światło, to znaczy, że naprawa przyczyn braku energii w Twoim lokalu nie jest zadaniem dla pogotowia energetycznego innogy Stoen Operator. Usterka nastąpiła najprawdopodobniej w instalacji wewnętrznej - prosimy w takiej sytuacji o indywidualny kontakt z elektrykiem.

 

PAMIĘTAJ!

Każde niezasadne wezwanie pogotowia energetycznego może spowodować zagrożenie dla innego Odbiorcy, do którego nie zdążymy dojechać na czas! Z energią elektryczną nie ma żartów!

Ważne informacje